> ImSyaAz-SeVen <
Thursday 31 October 2013 | 13:38 | 0 Love Note


nama nur iman syamilah. lahir dekat ipoh. *sapa orang ipoh angkat kaki =p* sambut hari jadi 21/7. sapa sama aku sep skit yeah xD. umur 15. mangsa pbs. first batch start batch. bangga skit >,< warna kesukaan hijau, putih, kelabu, hitam. aku tak suka pink walaupun hakikatnya blog aku warna pink =p. captain tsubasa is mine. dia chumill yeah ^_^ jangan sapa rampas :p benda yang aku selalu buat adalah makan coklat, main, belajar jangan cakap la benda first aku paling suka (= hakikatnya belajar paling malas. waktu prep tak suka belajar tapi suka berjalan. malas dok dalam kelas. pastu jadilah burung hantu pada waktu malam. sapa selalu buat kita geng x) Sekarang belajar di SMK Agama Kerian. the best school =) harapan aku semoga berjaya apa yang diimpikan di dunia dan akhirat. do your best :)

ALLAH Tuhanku, MUHAMMAD Nabiku, AL-QURAN Kitabku, ISLAM Agamaku, KAABAH Kiblatku, MUSLIM Saudaraku


posted by Unknown @ 13:38
 

0 Comments:

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home