> ImSyaAz-SeVen <
Sunday 1 December 2013 | 00:56 | 0 Love Note


Assalamualaikum...
Tak tau kenapa malam nie tiba-tiba rajin untuk merepek dalam blog aku nie dan sekarang aku nak cerita tentang tahun nie punya cerita bersama 2 Bukhari. 2 tahun dah kelas sekali tak tau la kenapa tiba-tiba cikgu nak tukar kelas. Masa tu memang terkejut bapak la. Dah la tak boleh nak lupa setiap detik bersama diaorang. Diaorang baik, pandai dan yang paling penting HAPPY GO LUCKY >.<. Series aku sayang korang. Aku sayang setiap kenangan pahit, manis, masam. Semua ada :b
Sekarang jom usya kenangan kita bersama. Kalau tak maw tengok boleh pergi jauh-jauh. *jahatkejap* XD




























Banyakkan gambar kami. DI MANA ADA KAMERA DI SITULAH ADA KAMI dan HAK BERGAMBAR HAK KAMI. satlagi mesti ada kata macam kenal je ayat tu, macam kenal je. haha. Sebelum nak blah tu tengok gambar bawah nie. Comel kan. Hak milik cipta 2 Bukhari. Jangan sapa pun curi. Nak curi ke !? Tampar maw :b
Banyak betul aku merepek malam nie. Mata pun dah mengantuk jadi aku nak masuk tidur. oke tata.



posted by Unknown @ 00:56
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home