> ImSyaAz-SeVen <
Thursday, 31 July 2014 | 16:04 | 0 Love Note


assalam. lama tak update blog. sebok dgn raya dgn pt3. macam-macam kena buat. skali dpt peluang update mmg tak akan aku lepaskan. yeay ! banyak kenangan masa raya. seronok memang tak terkata la. tapi raya raya pun tak macam raya sangat sebab sibuk nak baca buku untuk periksa pra percubaan lepas raya ni. memang tak leh enjoy la sangat. bila terlebih enjoy nanti jawab periksa dengan terlebih gembira pula. ^^ tahun ni rasanya firstime raya dekat kampung belah mak. setiap hari masa raya mesti makan makanan yang jenis pulut je. dah tak larat telan. nak nasi pula. >< 








di kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir dan batin dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. kosong-kosong nah xD

p/s : pemenang giveaway aku akan umumkan tak lama lagi. sabar ye :)



posted by iman syamilah @ 16:04
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home