> ImSyaAz-SeVen <
Friday, 13 June 2014 | 20:53 | 1 Love Note


assalamualaikum..
lama tak update blog. semalam pi kem motivasi anak polis.. memang mula-II tak maw pi sangat-II sebab semua anak polis. memang sebetulnya abah pon polis tapi kawan aku takde sorang pon anak polis. huhu. memang sadin la >.< tapi tu masa mula-II ja dan bukan bila ada di kem motivasi tu. tak sangka tak ku duga jumpa adik angkat dekat situ. memang seronok habis la. ada geng. masa sampai tu memang dah nak lari balik. mana taknya. lelaki sebelah sana perempuan belah sini. tak boleh la nak duduk dengan adik aku. tapi naseb baek la adik angka ada. boleh la jadi peneman. huhu. kalau tak sampai habis la takde kawan. T_T dan paling tak sangka jumpa ezriq. memang cuak habis la. tapi siapa tak kenal aku. cool je. tapi dalam hati menjerit macam orang gila. tak sangka jumpa dya. pastu aku cuba pastikan muka dia dengan muka orang yang naik motor pakai baju melayu warna hijau yang kena pujian dengan mak aku. memang sama. dia rupanya yang mak aku puji tadi. huhu u_u sat gila dia tukar baju. kalau aku cakap dekat adik aku. mesti dia akan cakap biasa la laki cepat. ceh ! tekan butang lif naik sendiri ;3




paling bestnya dapat sijil. huhu. bangga aku dapat sijil untuk pertama kali tahun ni >_< kenangan masa kem tak boleh dilupakan.. harap adalah lagi kem macam ni. wuu rindu. 

p/s : gambar sijil terbalik. pusingkanlah 360 darjah untuk lihat sijil tu XD


posted by iman syamilah @ 20:53
 

1 Comments:

20 June 2014 at 22:18
Blogger Dzureen Darwis said...

Bestnya dapat gi kem kan :)

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home