> ImSyaAz-SeVen <
Sunday 1 December 2013 | 23:46 | 0 Love Note


Yeah semestinya hari ini hari jadi my love. Happy Birthday Sayang. Love you so much. nak hadiah. cium pipi nie dlu. hahaha smoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. nak hadiah boleh tak !? #sepatutunyaorangyangharijadidiayangkenamintaktapiakulain hahaha :b nah hadiah cake untuk ang. tpi ang boleh tngk je la tak boleh nak amek mkan. haha.

desserts, delicious, cookie, cakes, Cookies, food, m &amp; e, hm, yummy, chocolate, cake

Sebelum tu aku nak cakap I Love You Mr Bulat. Usya gmbr bwah hasil kerja aku di bwah. *hakikatnyatakpun* hehe >.< dah tngk tu bca kuat-kuat. haha chumil kn.. lps gmbr tu ada gmbr kita bersama kan !? sweet kan.. haha #pasan. tpi mesti someone yang tak baca hbis ingat aku ckp kat balak aku. balak apa itu balak ? kayu balak jwapan aku. ngee kalau ang bkn adik aku lama aku cop ang utk jdi suami aku. hahaha. #akudahstartmerapu o.O





posted by Unknown @ 23:46
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home