> ImSyaAz-SeVen <
Monday, 2 December 2013 | 14:34 | 0 Love Note


hyep korang.. sihat tak !? kalau tak sihat cuba ingat Allah tentu terus sihat. hehe :)
Sebelum apa-apa yang terjadi usya gambar bawah nie. comel kan. macam tuan dia. haha #pasan. dlm gmbr tu mereka saling memerlukan. macam tu la kita hidup di dunia nie saling memerlukan antara satu sama lain. kalau kita sorang-sorang boleh ke !? tentu tak boleh kan ? kalau boleh tu tak taw la nak cakap mcm mna mmg  supe duper duper lahh hehe :b



Masuk balik pada tajuk asal. ada tajuk ke !? ngee >,< Tajuk nie pasal Muslimah. Khas untuk muslimah.
Sebelum tu korang wjib bca nie !
Tutuplah auratmu bukan membalut aurat, ingatlah orang tersayang. Kasihanilah BAPA dan SUAMIMU kerana mereka yang menanggung DOSAMU WAHAI MUSLIMAH
Duhai Muslimah ketahuilah yang tertutup itu lebih indah. Cohtoh kalau tanya sesiapa dia nak coklat yang masih berbalut atau yang sudah dihinggapi lalat tentu jawapannya yang masih berbalut. macam tu la juga dgn lelaki yang ingin seseorang itu menjadi makmumnya :) kelemahan wanita zaman sekarang ialah mendedahkan aurat. Kelemahan lelaki suka melihat aurat yang terdedah. Ingatlah setiap apa yang kita buat akan dicatatkan. Dia tengah tidur, tapi malaikat tulis DOSA  di. Dia tengah solat, belajr, makan, mandi malaikat masih tak berhenti catit DOSA dia. Eh ? Apa salah dia ? Rupanya bayak mata-mata sedang melihat gambarnya yang TAK menutup AURAT di fb, wechat, twitter, instagram, kakaotalk, line, whatsapp & lain-lain lagi. Setiap kali ada lelaki yang melihat, setiap kali itulah DOSAnya berTAMBAH. Itu belum lagi dia meninggal, kat dalam kubur nanti malaikat takkan berhenti seksa selagi ada lelaki atas dunia ni yang tengok gambar awak yang tak tutup aurat. Masa tu apa yang awak boleh buat ? Nothing.... Awak tak boleh minta kat Malaikat nak balik ke dunia untuk DELETE semua gambar awak yang tak menutup aurat. Jadi sekarang ini awak perlahan-lahan cuba tutup aurat. Berhias hanya untuk suami. Itu lagi SWEET macam gula-gula.. yummy. Dapat pahala lagi :) Tapi yang penting niat tu mesti ikhlas nak tutup aurat kerana ALLAH bukan kerana manusia. #Peringatan untuk diri sendiri #tak salah nak jadi baik kan !? xD


Wanita yang bijaksana mampu mengubah sahara yang gersang menjadi TAMAN yang segar menghijau.. 

Jika wanita itu tahu dirinya adalah seperti bunga syurga yang berharga
tidak sesekali mudah bagi wanita itu menggugurkan keopaknya untuk kumbang perosak :)




















posted by iman syamilah @ 14:34
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home