> ImSyaAz-SeVen <
Monday 2 December 2013 | 15:03 | 0 Love Note


hyep korang ! dah baca tajuk kat atas tu. gedik kan !? hehe adekukesah :b tak taw la kenapa tiba-tiba terfikir nak tulis tajuk nie dan tak taw la napa tiba-tiba aku STALK fb dgn twitter dia. oke aku dah start mengarut. >,<

aku harap kita dapat sma-sma menuju SYURGA ILLAHI. sama-sama mencapai redha ILLAHI. Bab kata dia insyaALLAH lelaki yang baik untuk perempuan yang baik begitu jgk sebaliknya. Kita perlu melangkah setapak ke hadapan dan berusaha menjadi seorang yang berjaya di dunia dan akhirat. Kata-kata dia semangat untuk aku teruskan perjuangan sebagai khalifah Allah di muka bumi ini. yeah ! jika ada jodoh takkan ke mana kan kan !? hehe. macam gambar kat bawah nie kan ? sweet kan. lelaki pimpin orang yang dia sayang ke syurga. WoW boleh ke aku dapat lelaki macam itu !? Maybe tetapi aku juga harus perbaiki segala ilmu dan akhlak dalam diri terlebih dahulu. yeah ! siyes rsa macam nak je cepat-cepat kawen. hehe.

Berkahwin dengan orang yang kita CINTA itu merupakan #IMPIAN. Berkahwin dengan orang yang kita tidak jangka itu adalah #JODOH. Allahumma solli 'ala Muhammad. Ya rabbi solli' alaihi wa sallim. :)






posted by Unknown @ 15:03
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home