> ImSyaAz-SeVen <
Wednesday, 18 December 2013 | 14:58 | 0 Love Note


Assalamualaikum.. 
hyep korang taw tak apa yang jadi esok.. oke esok keputusan PMR akan keluaq.. aku pun akan ke sekolah.. tapi bukan aku yang ambil periksa tapi kakak aku.. aku tidak akan mengambil PMR tapi PBSMR.. yeah bangga firsi batch ambil PBSMR.. *tepuktangansikit* :b sapa geng aku angkat kaki.. mesti korang bangga kan.. xD sekarang memang aku dah lari tajuk.. T_T tak taw la macam mana esok keputusan kakak aku.. harap dapat elok la.. doa-doakan la.. amin.. tapi sebenarnya aku bukan excited nak ambil keputusan kakak tapi aku nak balik kampung.. hakikatnya esok lepas ambil keputusan kakak terus balik kampung.. sepupu siap tunggu lagi nak rempit.. oh rempit *itu la akan jadi kalau berjumpa* tak sah nak main je.. ehh, sapa tu ? cepat mengaku *padahal diri sendiri yang selalu buat* kalau tak mengaku kena cubit.. ehh , berani ke aku nak cubit anak orang n_n.. hehe..

kakak dgn ziyad love them <3


oke dah tak yah cakap pasal tu.. hehe.. tadi on9 facebook baca la semua news feed.. *rajin kan aku* :b aku taw aku perasan.. hak perasan hak aku.. adekak ? whatever >,< pastu tiba-tiba terbaca farid post macam nie.. nak taw tengok bawah.. tak maw tengok suda.. *ayat merajuk* T_T 



sapa pernah kena dengan mak.. haha.. mesti terasa kan.. :p bohong kalau tak terasa.. angkat tangan sapa pernah kena.. ish-2 bagos betul :b hakikatnya aku selalu kena.. oke aku tak taw dah nak tulis apa jadi aku maw chau.. tata.. assalamualaikum..


posted by iman syamilah @ 14:58
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home