> ImSyaAz-SeVen <
Sunday, 15 December 2013 | 01:04 | 0 Love Note


Assalamualaikum...
Lama kan aku tak merapu di blog kan kan ? >,< hehe sian blog aku nie.. ditinggalkan tuannya.. *adeka* :b malam nie tak taw nak wat apa jadi nie la aku akan buat.. ngehngeh.. mesti korang tertanya apa sebenarnya aku nak merapu kan malam-2 macam nie.. hehe *akukansukamerapu* :b sekarang aku nak cite.. hehe *semangatakunakhabaq* .. kadang-2 mengingati seseorang membuatkan aku lupa ALLAH dan aku lupa yang perasaan yang hadir hanyalah ujian ALLAH kepada hamba-hambanya. >,< mulai sekarang lupakan dya dan mulakan idop baru. aku boleh buat kalau aku yakin.. yeah.. aku mesti yakin xD .. oke dah stop cakap psai tu



suka tengok gambar di atas.. nampak kepentoian aku :3 melayan dya menyebabkan aq terjebak skali dgn perangai bdx-2 -_- tpi itu membuatkan aku heppy.. yeah.. sesungguhnya zaman kanak-2 itu menyeronokkan.. betul kan kan ? sapa sokong angkat kening.. hehe 



 korang dah baca kan apa yang tertulis pada gambar tu kan ? jangan usya gambar tu segan aih.. hehe T_T tngk ayt dya tuh.. kita haruslah memperbaiki diri dari sehari ke sehari.. bkn mcm tu je.. ALLAH pun pernah berfirman dalam al-Quran
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum (bangsa) melainkan kaum itu sendiri mengubah nasibnya”  -  Ar-Ra’d:11
jadi kita haruslah berubah ke arah yang lebih baik.. kalau kita tidak berjaya sekurang-kurangnya kita dah mencuba kan kan ? hehe sebelum terlupa nak tengok klik  ini dan ini. hehe oke dah tak taw nak cakap apa jadi aku mahu mahu mahu... tidur.. hehe oke papai tata :)



posted by iman syamilah @ 01:04
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home