> ImSyaAz-SeVen <
Sunday, 15 December 2013 | 21:18 | 0 Love Note


http://matcuoi.com Assalamualaikum..
korang apa khabar ? kalau baik tu alhamdulillah kalau tak mungkin ALLAH nak topup sebagai pahala kerana kita bersabar dengan ujian yang ALLAH beri..http://matcuoi.com sakit tu ujian ALLAH ke bkn sbb kita x jga kesihatan ?http://matcuoi.com sakit tu pun ujian ALLAH la  sayang ku sekalian.. klau ALLAH tak takdirkan kita jatuh sakit kita tak akan jatuh sakit.. dengan sakit tu dosa kecil kita dihapuskan. jadi janganlah mengeluh bila jatuh sakit. just smile always http://matcuoi.com .. hehe oke skrang kita masuk pada tajuk asal .. Sekarang salji turun dekat Mesir, Lubnan, Syria, Gaza.. ALLAHUAKBAR.. kuasa ALLAH tiada sapa yang boleh menghalangnya.

                       

                       

                       

tapi rasa takot bila ade cakap salji turun tanda KIAMAT kecil. Wallahu'alam.. tpi kita sebagai manusia haruslah bersedia menghadapi kiamat.. ingat kiamat semakin menghampiri.. banyak dah tanda-2 kecil kiamat yang kita nampak.. walau sejahat mana pun kita kita boleh berubah ke arah yang lebih baik.. ingat ALLAH MAHA PENGAMPUN LAGI MAHA PENYAYANG.. jom sama-2 kita berubah ke arah yang lebih baik.. http://matcuoi.com semua orang pernah buat salah takde sapa yang tak pernah terlepas dari  kesilapan.. aku pun banyak buat salah .. banyak sangat.. tpi ALLAH masih sayang aku sebab tu ALLAH masih beri nyawa supaya aku bertaubat dan menjadi khalifah di bumi ALLAH .. korang pun sama kalau nak berubah boleh je.. pintu taubat selalu terbuka.. jom sama-2 beristighfar..
astagfirullahaladzim astagfirullahaladzim astagfirullahaladzim


posted by iman syamilah @ 21:18
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home