> ImSyaAz-SeVen <
Tuesday, 17 December 2013 | 13:37 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
kenyataan tahun depan aku bukan budak PMR tpi bdx PBSMR. huh sadis gile :'( tak taw la macam mana tahun depan tuh :3 lepas tu tiba-tiba masa on9 terbaca kawan tulis macam nie


huh sadis gile T_T kalau tukar balik kepada PMR. aku nanges dulu la.. tak boleh nak cakap apa dah :3
oke tapi apa-2 pun sampai je sekolah nanty pasti semua bukak cerita pasal cuti.. betol kan kan ? hehe hampir setiap pelajar macam 2.. xD pasal keje sekolah mesti lupa punya la.. >,< oh makk ! lupa pulak cikgu ada kasi keje sekolah.. x hafal lagi.. huh tak pe la bukan selalu kan :b nak dekat balik sekolah baru hafal.. yeah itulah aku.. jangan tiru perangai aku yang ini.. whahaha :3 
oke lupa kan itu jom cuba dengar lagu ini.. best gila lagu nie.. kalau hayati pasti meleleh air mata kat pipi.. ye ke ? hehe xD 




posted by iman syamilah @ 13:37
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home