> ImSyaAz-SeVen <
Wednesday, 18 December 2013 | 00:31 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
gembira sangat aku harinie.. yeah.. i'm so happy.. tpi x taw kenapa ? >,< sebelum tu apa yang aku nak cerita takde kena mengena dengan tajuk. ngehngeh xD.. dari tadi aku stalk facebook dya.. pastu tak taw la kenapa aku rajin sangat stalk semua gambar dya dari dulu.. hehe sebelum tu aku nak minta maaf kat tuan punya badan.. sorie ye kerana stalk facebook awak dax chumillll xD hakikatnya dulu aku tak berapa suka kat dya sebab bagi aku dya ............................. tapi sekarang aku tengok dya lebih baik dari aku dan dulu pun dya lebih baik dari aku.. gambar dya yang ada sedikit ternampak aurat semua dah delete.. pastu dya la nie dah tak post benda mengarut.. banyak pasal islamik je.. pastu aku cuba berfikiran positif.. mungkin dya tengah nak berubah nak jadi baik dan dya nak jadi baik.. dan masa tu aku baru teringat kata-kata seseorang kat aku..
semua orang boleh berubah kalau dya nak.. dan mungkin itu hidayah dari ALLAH untuk dya berubah ke arah yang lebih baik.. Tapi betullah.. HIDAYAH MILIK ALLAH. 
masa tu rasa nak menangis je.. aku terfikir masa 2 bila aku nak berubah jadi seseorang yang baik dan menjadi khalifah di bumi milik ALLAH nie. bila aku nak berubah.. tapi aku bersyukur sangat aku dapat masuk sekolah agama.. kalau tak mesti aku terok.. aku juga bukan harus menunggu hidayah ALLAH tapi harus berusaha untuk dapatkan hidayah ALLAH.








posted by iman syamilah @ 00:31
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home