> ImSyaAz-SeVen <
Monday 16 December 2013 | 02:09 | 0 Love Note


                

Sempena ketibaan tahun baru 2014 saya bertekad untuk berubah ke arah yang lebih baik. ingin menjadi anak yang taat kepada perintah ALLAH, ibu bapa serta guru. saya ingin belajar hingga mendapat keputusan cemerlang dalam PBSMR. saya ingin menjadi seorang khalifah di bumi milik ALLAH dan setiap apa yang saya buat diredhai YANG MAHA ESA. ingin melupakan seseorang yang memberi kesan dalam diri saya. Akhir sekali saya akan membuang perkara yang membuatkan dosa saya semakin bertambah :)


posted by Unknown @ 02:09
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home