> ImSyaAz-SeVen <
Monday, 9 December 2013 | 07:37 | 0 Love Note


Assalamualaikum,
sejuk kan malam tadi. bangun pagi tadi sejuk gile. hehe. *tapi hakikatnya disebabkan sejuk la tidur lena malam tadi kan kan* hehe. oke aku taw aku dah lari tajuk :b baca kan tajuk kat atas tu kan kan ? siyes memang tak sangka mimpi dya. baru nak lupakan tiba-tiba mimpi dya. huh >,< think positif iman ! mungkin Allah nak beri ujian dekat ang. :) sebelum apa-apa aku cerita tengok gambar nie :)


sedih kan tengok gambar nie. saudara kita di sana ditindas, dizalimi. kita di sini duduk senang-lenang. kita haruslah bersyukur tak jadi macam tu. jadilah sama-samalah kita doakan kebaikan untuk mereka. SPM... Syria, Palestin, Mesir.
jom masuk balik ke tajuk asal. hehe xD mimpi itu membuatkan aku jadi serba tak kena. kalau nampak dya memang aku akan lari lah. huh >.< msa 2 gembira ada sedih ada, kelat ada. senang cakap semua adela. hehe :b tapi hakikatnya perit gile. dan mulai sekarang aku nak berhentikan stalk facebook dya. huh. malas dah nak pikir. buang masa je. xD
oke dh pukul 7.30 pagi dah nak kena bersiap. LEPAK TIME. nak join. jom kalau rasa tak segan. hehe xD *kejam gile ayat* tata. love you ! ^_^


posted by iman syamilah @ 07:37
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home