> ImSyaAz-SeVen <
Tuesday 10 December 2013 | 01:39 | 0 Love Note


Assalamualaikum :)
mesti korang pelik kan tiba-tiba je aku rajin menaip malam nie. hehe. sebenarnya,sebenarnya, sebenarnya. *banyak betul sebenarnya* hehe >,< entah kenapa tiba-tiba terfikirkan dya. kenapa dya harus hadir setelah sekian lama menghilang. YA ALLAH rindunya aku kepada dya. aku terfikir mengapa tiba-tiba kau menyepi dan menghilang tanpa berita. aku minta maaf berbanyak kali kalau aku ada buat salah, buat ang menyampah, buat ang sakit aty ka apa ka aku minta maaf. TOLONG JANGAN HUKUM AKU. yang tu aku nak cakap. plis :'( cakap dengan aku face to face. jangan buat aku macam nie. aku ingat lagi tarikh akhir kita berbual 15/8/2013. *tudia aih* bgos kan aku ingat tarikh last kita tu :b hmm. aku anggap ang lah kawan sejati aq tapi....

dah tak payah fikir pasal dya. dah dya pilih jalan macam tu. huh T_T skrg aku dah malas nak cakap pasal dya. pesanan buat ang. *wajib deyy* ngee. "kalau ang rasa benda ang buat tu baik bagi ang buatlah. aku tak boleh nak kata apa dan tak boleh menghalang ang. apa hak aku kan nak menghalang ang". *ayat sadin* xD aku dah cakap tapi ang still dengan pendirian ang suka aty ang la. sekarang korang tengok gambar bawah. *tetiba je ubah tajuk* haha dah x payah pikir dah. :3



dah tengok kan kan ? hehe *semangat benor aku* korang sokong apa ? *menyebok betul aku kan kan* --'  tak sabar nak tunggu. tetap setia pada ................
Secret sudaa semestinya. hehe. xD mesti korang rasa aku banyak merepek malam-malam macam nie kan. hehe. HAK MEREPEK HAK AKU xD yeah ! tata .....


posted by Unknown @ 01:39
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home