> ImSyaAz-SeVen <
Wednesday, 18 December 2013 | 22:16 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
Sapa tengok tv oasis psai PONDOK PAK YA yang terbakar dulu.. cepat angkat tangan.. ini satu arahan :b paknjang kol mama.. pastu tiba-tiba mama suruh cepat-2 buka tv oasis.. pastu aku pun pelik la.. hmm pastu aku pun buka la.. masa tu cerita PONDOK PAK YA.. makin lagi pelik la aku.. sepanjang cerita tu mama aku nanges je.. dan masa tu la aku baru tahu itu sekolah mama aku.. dan paling terkejutnya mama aku ada masa kebakaran tu berlaku.. mama aku cakap masa kebakaran tu berlaku mak aku ada tengah ambil PMR.. mama cakap kebakaran nie berlaku sebab lilin.. ada kawan mama guna lilin untuk study.. mama selamat sebab mama tak tidur dalam asrama mama tidur kat surau sebab ada qiamullai dengan beberapa orang kawan mama..
masa tengok cerita tu rasa sedih je.. ramai meninggal.. tapi ada salah seorang yang terbakar masih hidup tetapi hanya ALLAH je taw betapa sakit penderitaan dya.. aku tengok orang tu memang teruk sangat.. mula-2 aku ingat mayat yang dah terbakar tetapi sebaliknya.. mungkin ada hikmah sebalik semua nie.. pastu masa dya tunjuk gambar pelajar yang meninggal mak cakap yang salah seorang arwah kawan mak tu dok belakang mak masa periksa.. sapa tengok cerita tu memang akan nanges..
tapi aku lagi sedih sebab cerita tu akan ditayangkan tak salah 1/1/2014.. oh noo.. aku dah balik asrama dah.. nak tengok cerita tu.. memang aku akan nanges dulu sebelum cerita tu bermula >,< wharrrr


posted by iman syamilah @ 22:16
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home