> ImSyaAz-SeVen <
Sunday 8 December 2013 | 14:17 | 0 Love Note


Assalamualaikum !
lama kan aku x merapu kat blog kan kan ? dah berhabuk dah blog :b hakikatnya baru beberapa hari je tak buka blog. hehe. sebelum apa-2 tengok gamabr kat bawah comey kan ? itu sudah semestinya. haha aku taw aku sedang perasan sorang-sorang xD sebenarnya tajuk tu takde kena mengena dengan apapun. saje je tulis. hehe :)

sayang mak abah <3 *yang tengah tu menyebok* :b


oke sekarang aku nak cerita apa yang jadi semalam. kenangan tak dilupakan. huh >.< semalam balik kampung, tiba-tiba juga masa tu sepupu yang dah kahwin balik. tak silap nama dia fitri. msa 2 dya tnya ayh aku semua nama adik-beradik aku. pastu dia kata dia ingat aku sorang je. bangga sat xD lps 2 maksu kait buah rambutan belakang rumah opah sruh la dya tlg maksu. pstu dya ckp IMAN. sentap habis masa 2. aku pn pandang la dya. dya ckp dlu aku suka panjat pokok. *tak sangka dulu aku nakal nak mati*. ngeh-2 pastu semua gelak. malu gile masa 2. >.< sepanjang dya ada kt umah opah tak habis dya perkenakan aku. itu kerana aku je dya ingat. *terharu* :b anak dya comey. rsa nak cubit je pipi anak dya., tpi sebab dya ada x brani la nak buat. hehe. dh la x susah nak jaga. x meragam macam selalu budak kecik yang laen. *tak sedar dulu diri sendiri pun buas* mak kata. haha.
dah takde apa dh nk tulis jadi nak chau dulu la. hehe sebelum tu baca yang bawah nie dulu.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِِّ الأُمِّيِّ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسلِّمْ
minggu depan mungkin tak boleh nak online, berblogger ke apa ka sebab mak nak hantar tinggal dengan tok. sadis gile :'( tak leh dah la nak jumpa kawan huh. tapi tak pe kat sana enjoy. leh buat nakal >.< hehe


posted by Unknown @ 14:17
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home