> ImSyaAz-SeVen <
Saturday, 8 March 2014 | 23:09 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
lama tak buka blog. rindu gile-II la. kat sekolah belajar je la jawabnya. bersyukur gile dapat balik minggu nie xD. *inilah saat dinantikan oleh pelajar asrama =p* dekat asrama macam-II rasa.. pahit, manis tawar, kelat, masin, terlebih gula semua adela >.< bila la nak habis sekolah. tak sabar nak cuti padahal hakikatnya baru je sekolah 3 bulan dah nak cuti --' hehehe

balik cuti nie bawak je buku banyak tapi yakin ke aku akan baca buku atauoun main je.. lain la kat sekolah mana ada semua nie dekat rumah je la merasa.. ngehngeh (x  tapi kalau tak baca buku habis la nak jawab exam pun tak lepas. lepas tengok je la jawabnya kalau tak baca n_n tapi hakikatnya yang tu selalu aku buat.. wakaka nak dekat periksa baru pulun memang dapat keputusan yang paling TERBAIK la jawabnya.. hehehe. tapi aku harus berusaha. yeah semangat. nak berjaya macam dya ! :D tapi kalau aku nak berjaya aku harus berusaha dan akhir sekali tawakkal kepada Allah. sebab kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan =) Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita. jadi aku harus terus berusaha. sekali aku jatuh bukan bermakna aku akan jatuh pada masa akan datang.




memang dalam masa 3 hari nie aku kena rajinkan diri baca buku sebab minggu depan ada kem mawaddah. lepas kem terus periksa. wargh.. memang penat u_u 
sebelum apa-II aku nak mintak maaf kalau ada buat salah dan doakan agar aku dapat keputusan cemerlang. Amin... :)



posted by iman syamilah @ 23:09
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home