> ImSyaAz-SeVen <
Tuesday, 25 March 2014 | 00:30 | 0 Love Note



assalamualaikum.. lama tak update blog.. siyes rindu --' semalam baru balik dari sekolah kena tahan tak boleh balik.. tapi memang best la dekat asrama kami je ada.. apa lagi macam-II la kami buat.. huishh senyap sudaa.. kantoi dengan cikgu habes xD sebelom tu usya gambar atas.. comelkan semua di atas.. yeah itu batch aku.. AKU SAYANG DIAORANG :) diaorang kawan dunia akhirat aku.. 

minggu lepas 3 hari kami satu batch tak duduk asrama.. kami pergi kem mawaddah.. dekat kem banyak nanges je >.< tapi tak pa sebagai pedoman untuk kami.. yeah !! banyak peristiwa menarik antara kami.. aku takut tahun depan kami berpisah aku bersedih, aku sayang diaorang.. warghh 
































































nie semua kenangan kami bersama.. harap ada lagi kem macam nie.. memang tak puas 3 hari je.. cikgu nak lagi kem XD
nie pulak kenangan kami masa kami je dekat asrama.. memang habes terok asrama kami kerjakan xD bulan 5 nie ada lagi memang tak akan aku lepaskan.. yeah !!














tapi yang menyedihkannya banyak pakej kerja cuti sekolah.. ingatkan dah ada kelas tambahan dah takde kerja rumah tapi hakikatnya tak.. sobsobs  >.< tapi takpe aku harus berusaha tahun nie periksa.. yeah !! semangat ! semangat ! :) 

aku harap tahun nie aku dapat beri kejayaan dekat mak ayah aku ! *tiba-II wat ayat touching* :b


posted by iman syamilah @ 00:30
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home