> ImSyaAz-SeVen <
Thursday, 5 June 2014 | 13:28 | 0 Love Note


assalamualaikum..
lama tak update blog.. cuti pun x macam cuti.. keje sekolah jangan cakap la -_- macam kerja untuk sebulan. waduhh >_< reda je la. tahun nie periksa memang kena banyak kerja la.. masa banyak dihabiskan dengan buat keje sekolah :P itu kenyataan yang harus dipikir banyak kali.. huwaa malas nak buat.. nak main ja.. kenapa tahun nie kena periksa.. ohoho sadis habis la x) seminggu sebelum cuti banyak kenangan tak boleh nak lupakan.. pahit, masin, manis, kelat semuanya adela.. start pada tu aku rasa malas dah nak pikir apa-II nak belajaq je.. *macam boleh jamin* :P dekat sekolah keje stay up je smpai pagi.. dalam kelas mata macam panda je.. hahaha.. bkn panda je tros syahid dalam kelas.. waktu malam tak maw tido dalam kelas jadi syahid.. n_n tapi aku buat memang selalu tak kantoi sebab duduk belakang sekali dalam kelas.. huhu bangga habis la.. tapi lepas balik cuti nie aku dah berazam tak maw dah tidur dalam kelas.. nak belajaq betul-betul.. tak maw main dah.. haraplah menjadi XD ..


x nampak kan ? memang tak maw bagi nampak pun.. uhhuhu. tata xD


posted by iman syamilah @ 13:28
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home