> ImSyaAz-SeVen <
Saturday 28 December 2013 | 03:00 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
lama aku tak merapu di sini.. ngehngeh rindu blog.. :3 tadi aku terlampau rajin usya blog akak chumill.. suka tengok blog dya simple tapi awesome.. jom ramai-2 terjah blog dya.. ainie zulaikha..
suka tengok header blog akak nie terutamanya baca ayat yang tertulis di header.. dan kenyataan header baru aku nanti akak nie yang buat.. btw terima kasih berbanyak akak.. x) siyes blog akak nie kemas dan smart lain la blog aku bersepah macam -tongkang pecah-.. x phm maksud tongkang pecah wat-2 paham je la.. huhu >,< kalau baca pun tak susah sebab tulisan yang memang senang aku faham.. blog akak nie memang menarik perhatian dan membuatkan aku usya hampir banyak kali tapi tak taw la kenapa aq jadi cam tu wargh :3.. *macam ayat tunggang-terlanggang je* huh ade ku kesah :b background sidebar tu siyes cantik sampai wat aku jelly.. >,< apa yang aku nak tengok dekat blog akak semua senang.. tak susah nak cari. mungkin itu juga faktor yang buat aku selalu terjah blog akak..
okeylah setakat itu je lah apa yang aku nak cakap.. hah baru ingat aku lupa nak cakap SELAMAT MALAM.. dah pukul 1 time to sleep.. yeah tata.. ^^




posted by Unknown @ 03:00
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home