> ImSyaAz-SeVen <
Wednesday 18 December 2013 | 22:23 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
sapa masa cuti sekarang cikgu kasi kerja sekolah.. cepat-2 mengaku.. hehe mula-2 aku malas la nak hafal lagipun boleh bagi alasan kertas hilang.. *jahat benar aku* n_n tapi tiba-tiba tadi on9 facebook aiman post kt group kerja sekolah agama yang kena hafal.. huh sadis gile baru tak maw hafal T_T 


dah dya post macam tu aku terasa yang aku masih belum hafal.. xD sapa tak hafal lagi.. cepat-2 cakap.. kalau ramai aku pun join sekali la.. kalau kena marah nanti tak la malu sangat dah ramai yang kena.. hehe >,< *ayat mintak pelempang* tapi baru masuk sekolah dah kena marah tak syok la.. hmm hafal je la.. bukan susah pun.. lagipun dapat pahala lagi.. iman don't be lazy.. yeah aku harus semangat untuk belajar.. yeke ? yes ! saya mahu jadi rajin.. xD 



posted by Unknown @ 22:23
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home