> ImSyaAz-SeVen <
Saturday 21 December 2013 | 23:15 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
lama kan aku tak merapu di blog.. hehe seronok cuti balik kampung.. semua bikin aku gila masa kat kampung :3.. sebelum tu nak habaq mai keputusan periksa kakak dengan ziyad.. jeles bhaii :3 kakak dapat 7A ziyad pulak dapat 8A.. oke lah tu.. alhamdulillah :) lepas ambil keputusan kakak terus balik kampung.. best gila kat kampung.. kat kampung 2 novel aku dah khatam.. hehe pastu mula la mak marah.. mak cakap "novel boleh pula baca sampai habis satu hari, al-Quran tak boleh pulak".. memang terasa habis la >,< insaf dah x buat xD kat kampung layan sepupu bikin gila.. huh penat layan diaorang :3


esoknya pulak pergi rumah sepupu.. masa tu tiba-2 adik-2 kesayangan nak main kat taman.. huh jadi akulah jadi mangsa untuk menjaga mereka :3 layan depa main last-2 aku sekali jadi budak-2 masa tu.. >,< masa diaorg tngh main aku berdiri dekat laluan motor.. tiba-2 masa aku tengah berdiri ada motor lalu betul-2 belakang aku.. masa tu aku terkejut dan aku cepat-2 langkah ke depan supaya tak kena langgar.. lepas tu aku tengok orang yang dok atas motor tu dia boleh senggih.. haish geram betul.. pastu adik aku kata hensem laki tu.. apa aku kesah :3 tapi hakikatnya memang salah aku sebab aku berangan.. hehe >,<


pastu harinie lepas bersiap-siap pagi tadi aku sekeluarga pergi rumah mak sedare aku dekat sungai petani.. sampai sana banyak kali sesat huh sadis gile T_T tapi akhirnya jumpa juga umah mak cik aku.. sampai je umah aku tengok sepupu aku yang baru.. comeyy gile.. rasa nak cubit je.. aish geramm >,< nama dya ALI UWAIS ABQARI.. *betul ke ejaan nama dya* :b asalkan nama betul xD pastu pi la dapur.. masa patah balik tu perasan rak buku.. tak taw la napa kaki tergerak nak ke situ.. hehe *hakikatnya masa tu nampak novel* xD masa sampai kat rak je nampak novel yang ter-2lalu banyak dan semua novel tu best.. huh rasa nak bawa balik je.. dah la 3 rak buku.. tapi mak cik kata nak baca kat sini je.. wraghh sedih gile.. masa tu aku ambil la novel tajuk JANGAN MENANGIS SAYANG.. tak taw la betul ke tak tapi yang pasti ada syang dengan jangan.. *boleh pulak aku nihh* xD masa tu aku taw yang aku tak duduk lama kat umah mak sedare jadi aku pun baca la part yang sepatutnya.. tak faham ke ? buat-2 faham je la xD


lepas tu kami balik dan sebelum balik aku pergi ke rumah kakak teacher aku *hakikatnya teacher aku tu adalah mak kepada yan* :3.. sebab anak dya kahwin.. mak aku memang tak tahu jalan.. pastu nasib baik la teacher dah sruh anak dya tolong ambil kami.. sampai je kat rumah kenduri, memang aku makan puas-2 la sebab dari pagi tadi tak makan.. hehe *hakikatnya ada juga makan daripada tak makan langsung* xD makan memang puas habis la.. dan lepas tu terus balik.. yeah i'm heppy.. 


posted by Unknown @ 23:15
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home