> ImSyaAz-SeVen <
Wednesday, 4 December 2013 | 22:43 | 0 Love Note


tajuk 2 macam syok kan kan ? hehe. yes cerita tu dah habis harinie. sedih gile ending dya. firman(shah iskandar) dlm nie sweet, baik, penyayang. sume ada la kt dya. shafiqa(nad zainal) pn sma. boleh ke aku jadi macam shafiqa(nad zainal) dalam cerita nie dan mendapat lelaki macam firman(shah iskandar).  okey aku dah start merapu haha >.<
tngk cerita nie aku jadi rindu dia. teringin nak tengok dia macam firman(shah iskandar) dalam cerita nie. huh. bolehkah dia jadi macam apa yang aku inginkan dan bolehkah aku menjadi seseorang yang dia inginkan. yes aku sedang mengarut. xD haha blablablabla 

p/s : AKU SAYANG KAU SPONGEBOB ngeeee



posted by iman syamilah @ 22:43
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home