> ImSyaAz-SeVen <
Monday, 30 December 2013 | 17:27 | 1 Love Note


Assalamualaikum..
sebelum apa-2 aku nak korang senyum.. senyumlah kan chumill xD lagipun senyum itu sunnah.. jom amalkan :)


pejam celik pejam celik lagi dua hari nak balik sekolah.. oh mine >,<  dan saat di penghujung hadirnya buat aku untuk tidak balik ke asrama.. huh.. waktu nie jugak kan kau nak datang.. :b siyes aku cakap terima kasih kerana telah membuat aku sesak bagai nak luruh jantung aku.. disebabkan benda tu aku harus jumpa kau.. ang taw tak masa tu apa yang aku rasa.. rasa nak je tikam ang sebab selalu membuat aku tak keteruan tapi dalam masa sama ang selalu buat aku ketawa, heppy.. disebabkan itu aku tak pernah rasa dipermainkan oleh ang dan yang pastinya ang perlu tahu yang................. YOU NO YOU MAKE ME CRAZY.. yes you may no it.. T_T
gile banyak aku merapu.. hahaha oke balik ke tajuk asal.. lagi 2 haru aku perlu perlu perlu ke sekolah.. oh mine.. banyak barang tak prepare lagi.. aku seorang yang rajin sebab tu banyak sangat aku tak prepare --' mak tak habis marah aku kata orang dok sebok nak balik sekolah dia relax plk.. abang aku pulak aritu perli aku cakap belajar rajin-2 taw.. huh nak perli orang nombor 1.. taw la dah habis sekolah T_T
tapi aku harus semangat ke sekolah sebab sebab blablabla.. warghh n_n kalau dya cakap macam tu takde maknanya aku nak semangat ke sekolah.. ngee you always with me when i in trouble.. you know.. xD
dan yang paling penting kalau aku pergi belajar dikira berjihad.. kan kan ? :) semangat untuk belajar harus aku tanamkan dalam diri.. yeah :')


masa sampai sekolah jumpa kawan mesti banyak cerita punyalah.. tambah-2 budak-2 yang tinggal di asrama.. kan kan ? hehe dah jadi kebiasaaan jadi macam tu xD hmm aku dah tak taw nak cakap apa jadi sebelum tutup lembaran 2013 aku nak mohon maaf kepada sesiapa andai diri ini melakukan kesilapan.. aku hanya manusia biasa yang tidak lepas dari kesilapan.. :) sebelum tu jom selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W 
Allahumma solli 'ala saiyidina muhammad


comel kan aku ? hahaha aku tahu aku tengah perah santan x) *kegedikan aku terserlah* ;b



posted by iman syamilah @ 17:27
 

1 Comments:

1 January 2014 at 16:38
Blogger aien hermionie said...

hai.. selamat tahun baru..blogwalking here.. jom join GA terbaru dari aien..
mine calendar yang cute menanti anda.. syarat pown tak banyak.. jom lar join..
Mini Calendar Giveaway by aienhermionie.com

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home