> ImSyaAz-SeVen <
Friday 31 January 2014 | 22:04 | 0 Love Note


assalamualaikum..
rindu blog lama tak update kat blog.. rindu blog rasa nak peluk-ii je blog xD akhirnya dapat juga balik.. home sweet home.. tak sangka harinie merupakan hari yang membahagiakan aku.. dah 1 tahun hakikatnya walaupun tak pasti sama ada cukup 1 tahun cukup ataupun terlebih atau terkurang.. wee ayat mintak ayam seketul.. *rindu pula makan ayam dekat dewan makan* dalam minggu nie banyak makan ayam.. demmokk la aku n_n hah tiba-ii lak teringat pasal ayam nak terpelanting.. hahaha memey tak boleh nak lupakan x)

kalau tak aku tak ingat langsung pasal benda tu tapi disebabkan ANIS mengingatkanku tentang itu membuatkan aku jadi terlampau pelik harinie.. apa maksud pelik aku ?! huwaa diri sendiri pun tak dapat menekanya.. -_- lepas balik cuti dah tak maw dah fikir apa-ii nak pikir belajar je. *macam boleh jamin buat T_T* tapi series memang harinie aku terlebih-lebih happy supe duper punya la.. xD

tapiakuharusmelupakandyadanitulahyangharusakulakukankeranaakuharusmelakukannya.. u_u sayang bear-ii saya x)




posted by Unknown @ 22:04
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home