> ImSyaAz-SeVen <
Saturday 18 January 2014 | 13:38 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
lama aku tak merapu dekat blog.. warghh rindu blog masam-2.. ehh ade ke ?! :b
tahun nie adalah tahun paling menyadinkan mengsadiskan dan bermacam-2 men lagi la.. rasa nak nanges je.. T_T susah untuk terima hakikat yang aku adalah pelajar yang akan mengambil PPMR.. warghh bangga aku >,< dah la first batch pulak tu.. dapatkah aku lakukan.. tapi tiada mustahil kalau ALLAH dah takdirkan kan ? :)

tahun nie tak sangka-2 memang kami akan di streaming kan.. masa 2 rasa nak nanges nak teriak macam orang gile sume adela.. rasa kekok dengan kelas baru.. dah la first time streaming.. huhu sabar je la.. x| tapi sapa duga ketua kelas kami dapat bikin kelas kecoh, HAIKAL.. tak ku sangka tak ku duga dia ketua kelas. hahaha selama 3 minggu aku duduk kelas baru aku perasan kelas aku paling bising.. *kantoi aku suka merayap ke kelas lain* n_n ehh ye ke ? lupa pulak kelas JABIR paling bising disebabkan budak lelakinya banyak mulut.. :p kalau pi kelas budak-2 pandai tengok diaorang study je.. membuatkan aku seram sejuk dan membuatkan langkah seribu bagiku.. hahaha dekat kelas tak larat nak gelak bila ada pelawak tanpa izin membuat lawak terlebih pandai.. dah la duduk sebaris dalam kelas.. memang habis la riuh kelas.. mohon terasa :b ADIEL , HAIKAL.. dan disebabkan tu aku jadi suka belajar.. sebab aku tak suka belajar dalam keadaan sunyi.. ia membosankan.. sapa setuju angkat meja.. *ade yang buat ke* yeah ade geng.. x) baru je masuk sekolah tak sampai sebulan ada kenangan yang membuatkan aku nak menyorok dalam pasu.. wargh malu weyh.. napa ia perlu berlaku .. >,< tapi disebabkan kenangan itu la buat aku rasa macam kenangan terindah walaupun hakikatnya ia masin dan membuatkan sakit tekak kalau telan.. w_w

tahun nie memang aku nak belajar betul-2 tak maw main kayu , api , asap atau apa-2 je la.. nak fokus belajar.. *fokus la sangat* ngee.. tahun depan memang aku target nak pindah.. lupakan .... lupakan .... bla bla bla.. itu sepatutnya aku lakukan walaupun ia suatu yang masin >,<

banyak sangat aku merapu.. huhu oke la maw chau maw baca buku.. study-2 sampai lebam.. hahaha .. kalau ada masa nanti aku cerita pasal budak kelas aku yang terlebih makan ubat.. sampai aku sekali pun terjangkit.. xD


posted by Unknown @ 13:38
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home