> ImSyaAz-SeVen <
Saturday, 1 February 2014 | 22:28 | 0 Love Note


Assalamualaikum..
lama dah aku cakap nak cite pasai budak kelas aku.. sebulan dah buka sekolah baru dapat nak update. >,< haish rasa rindu kelas pulak.. kelas paling bising tambah dengan kecoh tambah lagi dengan riuh.. -,- itulah kelas aku.

setiap kelas wahajib ada ketua kelas macam tu la kelas aq.. ketua kelas yang memang suka buat riuh kelas.. kalau takde dya ataupun kaum kerabat dya mesti senyap punyalah kelas.. hehehe.. nama dya HAIKAL.. mula-2 takot juga la.. dah la kelas baru kawan pun baru ayoyo banyak payah maa.. tapi tak sangka pula kelas tahun nie wat aku rasa seronok belajar.. *mestiadayangkembang* =p penolong pula HIDAYAH.. dua-2 mula huruf H.. wakaka..

sekarang anak buah diaorang pula.. Aiman Zainal oke sekarang tak pernah perasan lagi dya bising dalam kelas tapi tak taw la kalau dah tengah tahun nanty bising.. semua orang panggil dya A4 smpaikan setiap kali kalau ada sapa-2 mintak kertas A4 mesti ada orang cakap mintak kat A4. hahaha siyes macam apa lagi.. sir pulak panggil dya ZAINAL.. dah la zainal tu nama ayah dya.. memey gelak banyak la.. hahaha.. sebelah dya pula Aliff Haiqal.. aku tak kenal sangat dya macam mana sebab dya terlampau diam.. dya pengawas pusat sumber.. anggapan aku dya rajin baca buku.. *boleh pula macam tu -,-* tepi dya pula Nuzul walaupun aku dah 3 tahun satu kelas dengan dya tapi siyes aku tak taw nak describe dya macam mana.. yang aku boleh nak kata dya pengawas sekolah.. hah 2 je yang laen pasai dya aq tak tahu nak cakap apa sebab tak taw >,<

tiga orang belakang diaorang lagi la aku tak taw.. sorang tu nama dya Aiman orang panggil dya bote.. mak ayah dya dah bagi nama elok last-2 kami panggil dya bote sian dya.. >.< tepi dya pulak Anwar.. Raja chess.. yeah itulah gelaran sesuai untuk dya.. xD tepi dya pula Farid.. dya seorang yang pemalu.. lawak gile masa dya cakap kt depan aritu.. aku tak habis gelak tengok reaksi dya.. hahaha siyes kelakar.. x) belakang dya pulak Alif Hanafi.. gelaran dya mata semut tu pun lepas sir cakap mata dya macam mata semut dalam satu cerita tu.. hahaha sampaikan aritu dya jawab sir cakap very good mata semut.. satu kelas gelak.. dya juga termasuk dalam budak riuh dalam kelas.. tepi dya pulak Khusyari.. 3 tahun aku kelas dengan dya aku still nampak dya pentoi.. apa itu pentoi cari sendiri :p kami semua panggil dya kucei.. memang nampak sangat kepentoian dya.. tepi dya pulak Syahmi.. yang nie memang sah-2 aku tak taw nak cakap apa.. belakang dya pula siapa lagi tak lain tak bukan ketua kelas.. sebelah ketua kelas Adiel.. orang paling kecoh dalam kelas.. takde dya sunyi kelas.. susah nak dengar orang bising sebab dya yang selalu bising.. tepi dya pula ikmal.. dya pun aku tak tahu nak cakap apa..

orang yang suka merayap waktu prep tak lain tak bukan itulah aku.. siyes waktu prep memang aku takleh nak belajar.. tapi aku semangat nak belajar masa stay up.. sanggup jaga malam-2 wat keje hehe waktu prep ada tak maw buat.. memang bagus betul aku.. xD tepi aku nik.. dya naqibah jangan main-2 dengan dya.. kami duduk belakang sekali dalam kelas.. tempat paling strategik untuk tidur.. *jahat gila aku* hehehe depan kami tiga-3 orang rumah hijau.. Nina, Atikah, Dayana.. nasyid aritu pun tiga-3 nie masuk.. apa-2 pun mesti bersama.. semangat rumah hijau la katakan :p depan diaorang Izzati, Syifa, Nabilah.. Izzati dengan Nabilah rumah merah syifa je sesat menyelit dekat rumah merah :p kalau ada yang tak paham bahasa arab tanya je kat izzati dya memang pandai bahasa arab..:) tepi diaorang Ain dengan Shahnaz.. dua-2 chumill .. geram je tengok.. rasa nak je cubit pipi diaorang.. >,< belakang diaorang pulak sapa laig kalau bukan bendahari dengan penolong ketua kelas.. Hidayah dengan Asyiqin.. dua-2 heppy go lucky.. belakang diaorang pula Aqilah a.k.a Didi dengan Hamizah.. Didi nasyid.. kembang dya slalu kena puji xD Hamizah pula minat korea.. nak taw pasal korea jumpa dya.. hehe.. dan belakang sekali pulak Wan dengan Nad.. nie pun sama-2 suka menggila.. memang seronok la kawan dengan diaorang..

siyes memang best teramat gile gile gile duduk kelas tu.. HAPPY GO LUCKY.. rasa macam tak maw tinggalkan je kelas tu.. sayang gile gile kelas tu.. Hope kita dapat kawan sampai syurga... dapat mengecapi syurga Illahi.. :) walaupun baru tahun nie je kita bersama aku harap hubungan persahabatan kita takkan putus.. sayang korang ketat-2 x)
harap-2 la kita dapat mencapai keputusan cemerlang dalam PPMR dengan PBSMR.. tunjuk yang kita boleh menjadi first batch yang berjaya.. yeah.. sama-2 berdoa.. Amin :) 


posted by iman syamilah @ 22:28
 

0 Comments:

Post a Comment

Older Post
Newer Post






You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. Sometimes hit, sometimes miss, it’s always like that Just do it right tomorrow, it’s just a small mistake.


1 2 3 4 5





Kawan :)

Mine Them Linky Home